2006年10月6日

情迷六合彩



















六千萬金多寶夢雖完了,但仍然有很多人繼續每期投注。


仍然有很多人希望能夠用5元買一個希望、夢想、奇蹟。包括我。

有人用出生日期,有人用身份證號碼,有人用新體的秘密數字(三圍)作為投注號碼。

各式各樣,你想到的,你想不到的都有。務求自己投注的號碼開出。

昨天(星期四)我如常的到投注站投注,買我的希望和夢想。

我看到一名中年男士,拿著一個裝著49個號碼骰子的袋。
從裡面抽出6粒刻有數字的骰子作為投注號碼。

真係估佢唔度!原來唔係電視劇先會有,真係有人咁做。

你呢?你用什麼作為你的投注號碼?還是睹大小般買張電腦票呢?

今日睇報紙,兩票中頭獎。

我未對,唔知我的希望、夢想會唔會實現呢?

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails